Satın aldığınız ürünlerle ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik
yaşamanız durumunda, aşağıda belirtilen koşullar çerçevesinde değişim ve
iadeleriniz gerçekleştirilecektir. Sipariş değişim işleminizi sipariş
adımlarından herhangi birinde ya da siparişinizi verdikten ve ödemesi
yapıldıktan sonra siparişiniz kargoya teslim edilmediyse "Sipariş
Takibi" menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz sırasında
hesap açtırmadıysanız ya da ödemesi onaylanmış ve siparişiniz kargoya teslim
edilmiş ise mesai saatleri içerisinde 0-549-237 1 237 numaralı hattan arayarak
iptal/değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Tüketici Kanunu’na göre, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ürünü
teslim aldığınız ilk 7 (yedi) iş günü içerisinde geçerlidir. Üründen
kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, aldığınız
ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Ürün Değişimi
Değişim istediğiniz ürün ile ilgili talebinizi, siparişinizi
teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (ondört) gün boyunca yapabilirsiniz.
Satın almış olduğunuz tüm ürünleri stok durumunun uygun olması halinde, farklı
bir numara, beden, renk ve model ile ya da tamamen farklı bir ürün ile
değiştirebilirsiniz. Talep edeceğiniz yeni ürün yine Ücretsiz Kargo ile adresinize
gönderilecektir.
Lütfen Dikkat!
* Tarafınıza ulaşan ürünleri etiket ve bilgilendirme
yapışkanlarını çıkarmadan ve ürüne zarar vermeyecek şekilde deneyiniz.
* Ürün içeriği farklı ise kapağını ve ambalajını açmayınız,
değişiminiz ücretsiz olarak yapılacaktır.
* Değiştirilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar
ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar
görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal
faturasının da gönderilmesi gerekmektedir.
* Ürün, teslim aldığınız haliyle iade edilmelidir.(Orijinal kutu
üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler
kabul edilemez.)
Ücretsiz Kargo: Ücretsiz kargo ile gönderilen siparişlerin değiştirilmesi
durumunda www.graceart.com.tr kargo
ücretini bir kereye mahsus olarak karşılar. Aynı ürün için birden fazla
değiştirme talebinin olduğu durumlarda kargo masrafları sipariş sahibine
aittir.
Ürün iadesi
www.graceart.com.tr web
sayfasından almış olduğunuz ürünü, teslimat tarihinden itibaren 14 (ondört) iş
günü içerisinde faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.
* İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar
ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar
görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal
faturasının da gönderilmesi gerekmektedir.
* İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”ne uygun olmalıdır.
Önemli Not: Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iade ve
değişiminde ürünlerin, kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı+KDV’
şeklinde kesilmiş ‘İade Faturası’ ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
Kusurlu ürün iadesi:
Siparişleriniz paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce
kalite kontrolünden geçmektedir. Ancak üründen kaynaklanan herhangi bir kusur
olması durumunda iadelerinizi, aldığınız ürünün teslim tarihinden itibaren
ondört (14) gün içerisinde yapabilirsiniz. Şikayetiniz ilgili tedarikçi firmaya
iletilecek, inceleme süreci sonucunda kullanımdan doğan bir kusur yoksa ürün
bedeli tarafınıza ödenecektir.
Siparişim kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız.
Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo
görevlisine tutanak tutturup iade etmelisiniz.
Siparişim kargodan hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?
www.graceart.com.tr
web sayfamızdan yapmış olduğunuz alışverişiniz ilgili kargo şirketi
tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo
firması güvencesi altında olup, sigortalı taşınmaktadır. Ambalajı ve kutusu
zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı
tutturmanız gerekmektedir.
İade işleminizi gerçekleştirmeden önce, siparişinizle ilgili
gerekli inceleme www.graceart.com.tr
, gerekli görüldüğü durumlarda, markanın yetkili servisi tarafından
yapılmaktadır; konu ile ilgili muhatabınız www.graceart.com.tr ’ dur.
Konu hakkında sorularınız devam ediyor ise mesai saatleri
içerisinde 0549 237 1 237 numaralı Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
İadenizin gönderimi:
İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi
ile iade edebilirsiniz. Kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.